torsdag 11 februari 2010

Stackars liten


Ännu en sömnlös natt. Hon har så ont i magen och är så orolig och besvärad. Känner mig så maktlös och otroligt, otroligt trött.
Det förbannade matdroppet hjälper ju inte ett dugg.Hon har ju lika ont iallafall. Ska köpa sempers magdroppar idag och hoppas att dem lindrar lillans besvär. Hon har väl tillräckligt och ska väl inte behöva ha så förbannat ont oxå.
Idag kommer barnens farfar och hämtar Engla och Leo så dem får komma härifrån och bara vara för ett tag. Tacksamt! Då kanske man kan få vila lite iallafall och samla krafter.
Önskar så att jag kunde hjälpa dig min prinsessa.
/ Nilla

5 kommentarer:

Felicia sa...

Lilla WIlda, jag älskar dig och vill att du ska få det så jädrans bra som du bara kan få det! <3

Elin sa...

Måste vara hemskt som mamma eller annan anhörig att se henne ha så ont och inte kunna hjälpa "tillräckligt". Förstår att ni gör vad som går...
Hoppas du får samlat lite krafter under dagen. Kram! //Elin Björk

Anonym sa...

Gumman finns inga ord kvar att säga här sitter man o Gnäller över små bagateller
man skulle skäms för att man gör det när man läser hur svårt o jobbigt ni har det
ja vill bara säga kram för att ni är så fina Kram Anna

Madelene sa...

Love hade med mycket ont i magen när han var liten. Har med fått sempers magdroppar och har ibland upplevt att de hjälpt. Han började med ganska tidigt få zantac som ju ska hjälpa mot buksmärtor.

Hoppas era nära och kära finns där OFTA och hjälper, avlastar och ibland bara sällskapar. Det behöver man.

Lilla Wilda, hoppas hon får ro att sova lite inatt så även ni får vila.

Tänker på er, kram Madde

Malin Söderman sa...

hej!
När vår Tindra var liten så satte vi lite rypsolja i hennes mjölkflaska. Det var typ 1ml/mål och efter några dagar började det hjälpa. Samtidigt fick hon lite extra energi av oljan. (är ny här på sidan, presenterade mig 15.2.2010 så om du inte känner igen mig läs det först :-D )