lördag 1 maj 2010

Storasyster Felicia bloggar!



För första gången i lilla Wildas bloggs historia så skriver någon annan än Mamma eller pappa... Jag har fått "äran" att skriva. För jag ville det.

Hur är sistuationen just nu? Jo, vi ska snart åka och handla. Leo tjatar om "Godis, det är lördag." Hm. Fast enligt Engla är det ju lördag varje dag. 
Wilda ligger och sover och syresätter sig bra. Hon log innan idag. Riktigt mycket :) Vår ängel ler mot oss.

Igår var det kaos. Mamma låg däckad i sängen,  Benjamin jagade högljutt Engla och Leo som skrek av skratt, jag skällde (minst lika högt) på dem, Nicholas såg helt uppgiven ut, Miliam gnällde för minsta lilla, Wilda spydde och Jesper (pappa) kräkte så högt att till och med de döva skulle ha reagerat.

Intressant...

Det finns inte så mycket att skriva. Mamma är irriterad för att jag skriver, för vi ska ju "åka och handla. Men snart är det dags för att göra mat, så då kan vi likaväl skita i att handla."


Jaja. Får skriva lite roligare saker en annan gång :D

2 kommentarer:

Helen sa...

Va fint att du får skriva några rader storasyster!
Låter det som ni haft en fartfylld fredag. Fy tusan för kräksjuka, urk. Roligare dagar kommer ska du se. Ta hand om er! kram kram
Få se om det här inlägget kommer med då, de brukar inte komma med när jag försöker.

Anonym sa...

Roligt!!!
Va kul att du fick skriva! De belv en annan vinkel på de ! KUL! O Fille du är så duktig o har talets gåva!
Ha en underbar dag alla i fam Andersson
HELENA