tisdag 24 augusti 2010

Ännu en bra dag

Älskar dessa dagar som man vaknar upp till och kan känna en total lycka. Ingen oro, ingen smärta. Idag är det en sådan dag. Wilda har mått bra. Sover inte så mycket men hon mår bra.
Nu är vi hemma med lilltrollet själva då de andra är i skola och på dagis. Lite andrum och lite tid för städning kanske?! Eller bara ta det lugnt? Men MÅSTE sätta fart med mössorna då jag fått in massor med beställningar. Fantastiskt att så många människor vill hjälpa lilla Wilda.

Idag kommer även en god vän som jag inte träffat på länge. Den enda kompis jag har kontakt med sen tiden i Laholms kommun. Ska bli kul att träffa lilla Melvin som ju inte är så liten längre. Han är jämngammal med Leo så det blir väl full fräs här i eftermiddag. Kul!

Sen ikväll är det möte i skolan. Så det ska vi gå på. Wilda får ju såklart följa med samt en av assistenterna som går på intro.

Ha en toppendag alla-Idag är en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, lilla du, idag är en bra dag. många kramar från mormor/mamma

Linda Knäred sa...

Tack för att vi fick komma!
Äntligen fick jag träffa er fina lilla tös!
Hon log när jag sa att jag skulle Hem;)

Ha det bra och jag hoppas vi ses snart igen !!!!!