torsdag 26 augusti 2010

Mössor mössor mössor.....

Första mössorna packade idag.....Hej o hå vad det är svårt att få till tiden. Men oj vad kul det är ;-)
Tack verkligen alla som bbeställt och kommer att beställa mössor o halskragar för att hjälpa lilla WIlda så att hon kan få sin säng.

Väntar på några tyger som Jny design ville sponsra med. Dock vet jag att hon har massor att göra så det kanske dröjer lite till. Mina tyger som jag har hemma börjar sina så vissa kanske inte kan få sina mössor i de tyger som de från början ville. Men er tar jag kontakt med såklart.

Hoppas att jag inom en v nu ska hunnit skicka iväg ALLA de beställningar som är betalda. Det förutsätter ju att inte Wilda behöver in på sjukhuset exempelvis. Men det hoppas vi att vi slipper såklart.

Wilda har haft det lite jobbigt det senaste dygnet. Hon vaccinerades igår. Det var inte så kul och hon har efter det haft ganska ont och är alldeles stel i benen. Så lite extra gnällig och mammig. Så inatt när vi hade nattpersonal fick mamma så snällt gå upp och kela med lillan. Hon var jäääääätteledsen och lugnade sig bara i min famn. Naaaaaw...Det är mammas kicka det.

Ha det bra så länge.

Kramis

2 kommentarer:

hanna sa...

nemen gud va hemskt!!!!! jag är så lessen för er skull :(
<333333333333333333

Emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma sa...

Hon är så söt eran Wilda :) Hoppas ni har det bra. Kram!