lördag 21 augusti 2010

Tom...trött...orolig

Det är så man känner idag. Idag vill jag bara skrika. Vad är detta för skit vi ska behöva gå igenom.....Vår stackars älskade lilla docka. Har mått så bra och så blir det så här. Än en gång för att påminna oss om hur det verkligen är. Vad vi har att vänta.......
SItta där på ett kallt golv vid ingången av en butik....massor med människor som står och stirrar eller frågar saker. Svarar inte...tittar inte. Totalfokuserad på att ägna min tid åt Wilda. För om detta är sista stunden så ska jag viska i hennes öra, lägga min kind mot hennes så som hon alltid älskar och visa att mamma finns här. Alltid......
Folk frågade om vi skulle ringa ambulans. NEJ....människor som inte känner oss eller vet vilka vi är måste tro att vi är dumma i huvudet. Men vi vet redan vart vi ska ringa om och när det är dags...när hon gått bort. Hon ska gå bort här hemma.VI och barnen ska få ta farväl av vår tjej här hemma. Inte i en ambulans.....Vår dotter är döende och vi föräldrar VET hur långt vi ska gå för att rädda,lilla Wildas liv.
Wilda kommer visa oss vägen och tala om när det är dags på riktigt. Det är jag övertygad om.....

Det visar sig att Wilda har en infektion. Vi vet inte om episoden igår började med en osynlig kramp...vilket oavsett ledde till att hon kaskadspydde. Aspirerade och då tar det inte många sekunder.........Tack gode gud för att vi alltid har vår utrustning med oss.

Lillan vilar
Och tack än en gång till Majsan...och min älskade dotter som var så modig och hjälpsam i en fruktansvärt omänsklig situation. Och tack alla som brydde sig och ville hjälpa........

8 kommentarer:

Katarina sa...

Mera tårar i mina ögon och jag lider med er. Usch... :(

Anonym sa...

Neeej,
jag vill inte att hon lämnar er.
Så nära igen...
Wilda,
kämpen av alla gjorde det igen,
snuvade himlen på en ängel!
Ännu är hon inte redo,
men när hon väljer att gå finns ni där för henne-de BÄSTA föräldrar o syskon hon kunnat få!!
Kram från Veronica
Wilda fina lilla sagofe-STANNA KVAR!!!!!!

Anonym sa...

Meeen va e det som hänt? Allt va ju bra när ja gick igår? blir alldeles tom..Ge henne många pussar från mig..Jessica

Annica sa...

Tårarna rinner...finner inga ord. Tänker på er hela tiden. Krama prinsessan från mig.

CA sa...

Jag finner knappt orden och jag ryser när jag läser idag och det värker i hjärtat för jag är mamma själv och det största största man har är sina barn. När det händer dem något är det det fruktansvärdaste av allt. Den situation ni befinner er i ,ovissheten mm så oerhört tufft.

Lilla lilla Wilda varför ska hon och hela eran familj behöva kämpa så det är så orättvist.


Sänder er massa stärkande energi, kramar i lass och en försiktig puss på näsan till lilla Wilda

Connie HAnsen sa...

Så starka ni är,tur ni är en sådan familj som tar hand om er. Många kramar till er.

Trollgumman sa...

;(

Styrke kramar!

Elin sa...

Usch jag blir så ledsen när jag läser detta, har en son på 6 månader & vet inte alls hur jag skulle kunna vara så stark som ni är om det skulle hända honom något, beundrar verkligen er, ni är helt otroliga, Många kramar Elin Toutin