onsdag 16 mars 2011

Fortfarande här???

Hur många kikar in här fortfarande?????

9 kommentarer:

lovisa sa...

allt bra?:)

Unknown sa...

Jag är fortfarande här =)

Hoppas allt är bra med er <3

Kram Jenny

Anonym sa...

Jag är här!
o ja vill bara säga att er historia är jättefin o motiverande, ja hoppas allt går jättebra me er alla! du är otroligt stark o jag ser verkligen upp till dej, som orkar me allt.
kram till er alla :)

Rebecca sa...

Jag är här!

Anonym sa...

Hmm vad har hänt med sidan så här såg den inte ut i morse när jag var in?

Kram karin o resten av fam Haack

Anna sa...

kämpa på!

Anonym sa...

Kämpa på. Er kamp får vår kamp med vår lilla tös, 3 år, att verka som en bagatell. Stor kram! A-K

carita sa...

första gången jag kikar in här. såg ett inlägg på familjeliv som ledde mig till denna sidan/carita

Natacha sa...

Fin blogg! :)
Kolla gärna in min oh lämna gärna en kommentar :)