söndag 14 mars 2010

Ett par utlovade gladbilder





8 kommentarer:

Liza sa...

Vika fina bilder på er. Följer din blogg och erat liv med lilla Wilda. Kram

Felicia sa...

Jättefint! (förutom bilden där jag är med -.-'') mwn min favorit är bilden på Engla och WIlda :D

Anonym sa...

Vilka härliga bilder!
Kämpa på!
Hälsningar Camilla

Anonym sa...

Det här var fint, fina kort! Å Felicia, ditt kort är superfint, härligt leende :) KRAM Helen

Cp-prins sa...

Skickar en krafttanke till er. Kämpa på och älska söta lilla Wilda för den tid hon har tänkt att vara med er. Hon verkar vara omgärdad av kärlek vilket är så fint att se/läsa.

jonna sa...

Vilka finfina bilder på er allihopa! :)
Blir extra glad för er skull när jag får läsa om bra, glada dagar!
Massor kramar!

Tina sa...

Vilka underbara kort! Även på de mörkaste platser lyser solen ibland, och här syns det verkligen. Jag önskar er allt gott, all lycka och styrka, hela familjen.

Anonym sa...

Vilka underbara fina bilder! Jag och min 10-åriga dotter skickar massor av styrkekramar till lilla Wilda och hela er stora familj. Ni är helt fantastiska som kämpar så hårt. Kramar Linda, 4-barnsmamma.