torsdag 15 april 2010

Bye Bye facebook

Jag och mina barn har avaktiverat våra konton på facebook. Så alla mina kära vänner: Det är inte som jag har blockerat er. Fått sms och telefonsamtal av nära o kära som undrar vad dem gjort för fel. Ha ha...Nej..Ingenting!
Det är helt enkelt för mycket kring min familj nu som är väldigt påfrestande.

Vill även här be dig Matte att lämna oss ifred. Detta är MIN och min familjs blogg. Du förtjänar inte att veta någonting om Wilda efter dina uttalanden. Vi vill ha lugn och ro och ber dig respektera det. Här skriver vi av oss om vår vardag...här suger vi in vår styrka från alla som BRYR sig...Detta är en blogg för oss som försöker förstå.
Du är inte någon som helst del i detta och jag ber av hela mitt hjärta att du lämnar mig och min familj ifred...efter 7 år så SNÄLLA!!!!!!

Iallafall så kommer Stefan från kommunen hit idag.....vi ska ju få de här 20h assistans i v som vi är berättigade till. Egentligen ingenting...men bättre än inget i väntan på besked från fk. Förstår inte hälften av allt. Att behöva skriva, ansöka, ringa, tjata och jaga som galningar för att få hjälp i detta landet. Helt sjukt! Nåväl....Hoppas inte Stefan kläcker ur sig något korkat för då brister det nog. Vääääääldigt kort stubin i ärendet för tillfället..Så se upp Stefan.he he

Vill även tala om att min äldsta son (som är det av mina barn som inte bor hos oss) fick ännu ett MVG på ett prov igår. Vill verkligen att du vet hur stolt jag är över dig. Och vi saknar dig alla massor men vi ses ju i helgen igen.

Kram kram på er alla....

Nilla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan
Jag håller tummar och tår för att allt ska ordna upp sig nu och att mötet blir ett bra möte.
Jag tänker på er alla och tycker ni är så fantastiska allesammans.blir så innerligt glad enda in i hjärteroten när jag läser att er fina Wilda gör framsteg, det glädjer mig så mycket.
Och vad härligt det är när det går bra för ens barn i skolan. Superlycklig blir man då.
Kramar från en 7-barnsmamma

Anonym sa...

Ja pernilla du gör helt rätt som skriver av dig hur livet är för er och då får man hoppas att alla respekterar vad ni vill!!! vi är många som står på din familj sida det vet du kommer in och tar en kopp kaffe så snart jag är i åsljunga vilket var evighetersen...kramar i massor till er alla