lördag 24 april 2010

Ullared nästa!

Vi måste till Gekås...handla massa kläder. Så idag lördag blir det att åka iväg. Wildas koppor är redan intorkade och henne lämnar vi inte så hon får följa med. Kom på att Madde (Loves mamma) nog oxå skulle dit idag så kanske springer på henne :-D

Hoppas att allt går bra och att vi får med oss allt vi skrivit på vå lista. Har redan kontaktat butiken så vi slipper stå i kö. Toppen!

Firat Wilda idag. Våfflor blev det. Tyvärr kunde varken mormor och morfar eller farmor o farfar komma. Lite tråkigt men men....Vi ser fram emot fler födelsedagar.
Vår första ass- Camilla...som vi då hoppas ska stanna ett tag framöver ska börja provjobba på tisdag. Känns lite konstigt att ha någon hos oss här hemma...i vår vardag. Inte för att vi har något att dölja utan för att inget blir privat längre. Camilla ska finnas i vår vardag...I vårt hem ...Känns verkligen jättekonstigt. Jag är lite av ett kontrollfreak...Svårt att släppa barnen till någon annan så ska bli intressant träning för mig. Absolut inget personligt, vilket jag även talat om för Camilla. Men trots allt är Wilda min dotter och jag VET faktiskt BÄST vad som är det rätta och bästa för min dotter. Så hoppas inte Camilla tar illa vid sig när jag står över henne som en hök...he he

Ska ringa kommunen på måndag oxå....vill ju ha med Camilla på semestern så vi kan ägna oss lite åt våra andra 6 barn.O svärfar ska oxå följa med så kan inte annat än att bli toppen!

Nu ska jag försöka sova lite...bara möblera om inför natten först!

Natti!

Nilla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Måste nog säga att Camilla är nog som handen i handsken för detta jobbet... säger jag inte för att det är syrran :) Utan hon är väldigt omtyckt på sitt gammla jobb och hon anpassar sig väldigt bra till olika situationer.! Hon sa till mej hur spännande det kommmer att bli att hjälpa lilla Wilda!
Förstår att det måste kännas konstigt att ta in en främling i sitt hem, fast du vet ju iallafall vem syrran är, så det måste va bättre än att ta in en främling :)
Hoppas det funkar för alla parter!
Kraam Belinda

Cilla och Henka sa...

Kul att ni fått en assistent! Kommer att bli jättebra när ni vant er.
Ha en bra shoppingdag.