fredag 18 juni 2010

Imorgon bär det iväg :D

Fortfarande utan dator, men inte så länge till. Fick ett brev i fredags. I det stod det att vi får en utbetalning på 7780 sek...jaha. Tack så mycket säger vi. Det var från en fond vi sökte bidrag från till semestern som var till familjer med många barn. Vi skickade ansökan innan Wilda föddes och hade helt glömt bort det. Så det var toppen...speciellt nu när halva elektroniken i hemmet havererat :-S.
Det gav oss idèn som många här tipsat om. Vi kommer lägga ner tid på att söka bidrag från olika fonder så vi kan få ihop till vissa hjälpmedel som inte Själpmedelcentralen kan hjälpa till med. Såsom säng tex......

Imorgon bär det då iväg. Vi har hyrt ett stooooort hus vid Ringsjön där vi ska tillbringa den närmaste v. Jättemysigt ska det bli att få komma bort ett tag. Självklart ska vi ha ass med oss samt mamma som ska hjälpa till. Allt för att alla ska få ut så mycket som möjligt av semestern. Under veckan blir det besök på Tosselilla, Skånes djurpark, Glimmingehus etc. Sen ska det bli bad o fiske såklart. Engla fyller år på midsommarafton så då blir det kalas. Lilla Love fyller år den 26 så till honom måste vi skicka ett litet paket.

Ska ta många bilder och försöka uppdatera under semesterveckan. mamma ska ha med sin dator så det ska nog gå bra.

Kram på er alla. Ni är verkligen bäst...Tack för att ni finns!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt. Önskar er en riktigt skööön semester!!!

Kramar till er alla
från en farmor

Bettan sa...

Toppen! Det var det bästa jag hört idag! :)
Önskar er en riktigt skön semester, njut och må bra hela familjen!

Kramar

Iza sa...

Ringsjön är ju så himla fin också! Försök ta en tur till kivik eller ales stenar också! Jättefint verkligen! Hoppas ni får en toppen vecka önskar Iza i skåne!

Unknown sa...

Hejsan, jag läste ert förra inlägg.. Jag har nog en lösning på det hela. Alltså att få tillbaka korten på från datorn. Men jag behöver komma i kontakt med er. Och jag hittar ingen mejladr. på sidan..

Unknown sa...

Hejsan, jag läste förra inlägget om datorhaveriet, kanske kan hjälpa er att få tillbaka bilderna. Men jag måste komma i kontakt med er på något sätt. Hittade ingen mejl här..
Så skicka ett mejl till mig på susanne.mansson@gmail.com
Hoppas ni får en underbar semester! :)

Anonym sa...

Hej!
Ha en underbar semester. Hoppas ni får det kul och härligt med miljöombytet.
Saknar er alla. Stor kram helen

anna-en ängel i himlen, en på jorden sa...

Ha det så trevligt.

Anonym sa...

Vi är många som önskar er en härlig vecka alla tillsammans!! .. En varm o go kram från oss....

Tess sa...

Hoppas att ni får en underbar vecka!