lördag 5 juni 2010

Kommentarer!


Sitter här mitt i natten med lillgumman och tänkte skriva ett litet blogginlägg ;-)

Tänkte ändra om i bloggen lite och ev byta til wordpress men får se. Iallafall så döljer jag nu kommentarerna för att jag anser att dem är våra privata och även för att kommentarerna ej ska bli ifrågasatta av andra. Vill ej att min blogg ska bli en häxjakt där fokus på vad bloggen handlar om försvinner.

ALLA kommentarer är självklart välkomna men som medmänniska bör man hålla elaka kommentarer och tankar för sig själv. Varken jag, Wilda eller förhoppningsvis du själv mår bättre av en sådan kommentar.

Numera får du alltså maila om du vill säga något. Hoppas vi att ni gör då jag ääälskar alla uppmuntrande och fina ord som de allra flesta av er delar med sig av...men som sagt så kommer dem ej att bli visade här på bloggen.

Lillan har varit extremt busig idag. Har inte alls velat komma till ro. Har julpyntat hennes sjuksäng med ljusslinga o glitter för att hon uppenbarligen älskar att ligga o titta på ljus. Blev så fint så och lillan verkar hyfsat nöjd nu iallafall. Jag däremot blir bara tröttare...men som sagt så kan jag ju inte sova något då kramperna kommer i tid och otid.

Får väl fortsätta mysa med mysan.

Fortsätt drömma!

Kramisar
/Nilla

Inga kommentarer: