söndag 6 juni 2010

Rensning!

Inför ev bostadsanpassning har vi nu fått börja rensa ur garaget. Hur sjutton kan man samla på sig så mycket skräp?Men duktiga har vi varit och slängt mycket och sorterat ut mycket till den ev. kommande loppisen vi och några andra ska ha.

I övrigT har det varit full rulle. Bad och vattenkrig, kompisar och fikande...Styling o fotografering av älskade Felicia, hämtat möbler hos grannar. Så skönt att vädret tillåter barnen att vara ute mycket. Wilda fick oxå följa med ut. Man märker verkligen hur mycket hon gillar det. Sträcker på sin nacke så mycket hon bara kan för att kunna släppa in så mycket ljus det bara går i hennes kisande ögen. Så fantastiskt underbart att se. Vi mår bra idag..Känner bara en oerhörd lycka. Ingen bitterhet, ingen sorgsenhet, ingen ilska eller frustration. Bara ren och skär lycka.

Dessa underbara stunder vi har med våra barn överglänser allt. Imorgon är det tid för Wildas första vaccination. Undrar hur hon reagerar på den :/

Tack Madde för tipsen om regler/rutiner. Vi ska sätta oss ner och skriva ner vad som är viktigt för oss och vad som fungerar bäst.

Kramis alla och GLÖM INTE SKRIVA I MIN NYA GÄSTBOK!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag kom av en händelse in på din blogg från en sysdia (Hillefant) och kände att det var meningen att jag skulle skriva till dig.

Min bästa vän fick i februari förra året en underbar dotter, Elly. Elly föddes utan hud på sina små fingrar och efter nio månader i livet fick hon diagnosen Epidermolysis Bullosa junktional, Herlitz. Det är en genetisk sjukdom som innebär att hon får blåsor vid friktion, och blås- och ärrbildning finns även i hennes inre organ. Även Elly lever "på lånad tid" och jag tänkte jag skulle skriva hennes adress här, kanske kan det ge stöd i att läsa om någon annans funderingar som är i en liknande situation?

lillaellyskampmotjeb.blogspot.com

Jag tänker på er och hoppas att ni får många bra dagar utöver de dåliga...

Kramar från Sara i Helsingborg