tisdag 1 juni 2010

Wild Wild World



Eftersom jag lever efter måttot "sköt dig själv och *pip* i andra" så känner jag att jag kan fortsätta uppdatera bloggen när andan faller på. Nilla upptäckte lite av en slump häromdagen att Wilda är extremt intresserad av geografi, eller iallafall så tycker hon att ljuset från globen är väldigt spännande. Lagom starkt & lagom färgglatt. Så nu får Wilda ligga och kika lite då och då på globen.

Apropå världen så kommer vi också snart att ha en bil som försäkringskassan tycker är godkänd för att anpassa efter Wildas behov. 35000 mila racern som vi haft tillgång till hittills är inte riktigt kvalificerad för anpassning. Men förhoppningsvis så har vi den "nya" bilen om några veckor. Man vet dock aldrig när FK har ett finger med i spelet. Och när bilen är här så kan Wilda få upptäcka världen på ett trafiksäkert sätt.

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

///Pappa

5 kommentarer:

7barnsmamma sa...

Så fin vår sessa är....så glad att du orkar blogga älskling när mina krafter tryter.
Nu e det dags för sista ommöbleringen inför natten sen kan vi krypa ner o mysa med Wilda. Alla andra snarkar o sussar ju redan högt o gott...;-)

Anonym sa...

Kära familj!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men känner att jag måste skriva något. Jag hittade till er sida via Naimas Design. Vilken familj ni är. Vilka fantastiska föräldrar och barn. Er lilla Wilda är så fin! Och jag är helt säker på att hon finns här av en anledning. Det finns en stor mening med hennes liv. Jag förstår att de "andra" barnen kanske får stå tillbaka för Wildas skull ibland, men tänk vilken erfarenhet de får med sig. Och det är så det är just nu. Jag beundrar er alla och jag önskar att jag kunde "sudda" bort de här hemska människorna som besvärar er. De är sjuka!!!

Ni finns i mina tankar varje dag!!!!
Många 1000 kramar
Eva

Felicia sa...

Hon är så fin :3 Jag tror hon funderar på vart hon ska flyga iväg en dag... Kanske till Asien eller till Mount Everest?
Kram

Sandra -Vildkatten sa...

Åhhh hon ser verkligen ut att tycka det är mysigt att ligga och titta på jordgloben.

Anonym sa...

Jag ger er stycke kramar, hon är ju helt underbart söt. Och det måste vara hårt att veta att en dag så finns hon ej mer.Ni e så starka och världen är så orättvis. Man finner styrka hos sina närmsta många kramar till er familj. <3<3<3