onsdag 21 juli 2010

Fet o blek....

Igår var vi då på utflykt och äventyr. Vi skulle ge oss iväg till danmark för Wildas syskons skull. Men när man då även ska ha med sig Wilda är det inte så lätt. Hon var inte alls glad och det blev mest bara jobbigt. Hon tyckte inte om Danmark helt enkelt. När vi var tillbaka i Sverige igen så lugnade hon sig. Hon e smart lilla gumman ;-) Hemma bäst!
Köpte ny skrivare oxå. Det var en dammsugare som vi allra mest behövde men vi kom hem utan. Får kolla på nätet...vill ju ha en bra dammsugare som inte är allt för dyr.
Nicholas födelsedagspresent köpte vi oxå. En dator från Expert. Hoppas han blir glad och nöjd :-D

Fick höra såååå trevliga saker igår som vanligt. "Jag är mycket sjuk i huvudet.  Bryr mig inte om mina barn och jag ser inte att jag dödar dem alla. Dessutom har jag blivit fet och blek.......och tappar håret"....och mycket mer som jag inte behöver skriva .

Tänker inte kommentera det men det är så roligt att flera gånger i veckan få höra sådana saker. Undrar hur det känns att slippa höra det alltid?! Har iallafall en man som älskar mig över allt annat och tycker att jag är världens finaste. Och det får jag oxå höra VARJE dag. Tack älskling.....du o jag har blivit blekfeta tillsammans ;-) det är en del av vardagen med Wilda. Ingen motion och ingen sol...

Pratade även med lilla Mille igår i telefon. Han undrade när han fick komma hem. När du vill sa jag....så vi får se om han kommer snart.

Idag blir det Engelholmsglass fabriksförsäljning fast först Bup.....

Lägger upp lite bilder ikväll från gårdagens utflykt.
Ha en mysig dag.

Kramisar

3 kommentarer:

carro sa...

så ni att jag hade skrivit på facebook till er.... låter som att ni hade en trevlig dag trotts allt i danmark

Unknown sa...

Hittade er sida idag och har nu läst alla dina inlägg.... Förbluffad, förvånad och sjukt imponerad är jag av er! Kommer definitivt att titta in fler gånger!

Bettan sa...

Äsch, jag tror det handlar om den kungliga svenska avundsjukan.. Ni är starka tillsammans, och det ses nog inte så väl.
Ge inte tappt, och bry dig inte. Inte lätt, men det går. Njut av alla fina ongarna och älsklingen du!
Och en stor kram till Wilda, hon är jättefin på bilderna. Och jag förstår att hon inte gillar blåbär - det är ju SUUURT! :D

Kramar