söndag 18 juli 2010

Mig sänker man inte

Nej....Finns vissa mindre viktiga människor som ligger på en lägre nivå som försöker stappla sig upp för att sänka mig. Men ner trycker jag er. Ner dit ni hör hemma. Att leva på andras olycka är nog det mest fruktansvärda som finns. Att man kan sjunka så lågt.
 Ni ska inte vinna har jag sagt. Men genom att skriva om er här gör att ni ser det som (av någon konstig anledning) en inbjudan till diskussion, debatt eller konflikt. Låt mig då tala om att så INTE är fallet. Beblandar mig inte med människor med LÅG status.
Vill då även tala om att status för mig inte har med rikedom i form av pengar att göra.

Idag har varit en lugn dag. Inte så mycket nytt. Wilda är lite smågnällig och sällskapssjuk så det är extra mycket kel.
Imorgon blir det en del viktiga samtal att ringa samt Bvcbesök.
Tisdag är det tänkt att åka till Danmark på familjeäventyr. Får se hur det blir. Eftersom vi saknar ett barn här hemma så får vi kanske vänta tills han får komma hem.
Onsdag så är det fabriksförsäljningen på Engelholmsglass som gäller och shopping av ny skrivare, en grej till Felli och Nicholas dator(födelsedagspresent)

Nu ska det bli läggning av några barn samt badning av lilldockan. Imorgon ska Wilda även få prova på att smaka på blåbärspurè.(Mest för att jag vill ha en bild.Och för att hon ska få möjligheten att prova något som friska jämngamla)
Kramis

3 kommentarer:

Bettan sa...

Skönt att läsa att ni kommer ut lite, och får lite omväxling!

Också glad att du inte sänks, och att ni har kraft att fokusera på Wilda och hennes syskon.
Hoppas ni kan få någon liten andningspaus nu när assistenterna kommer - det är ni väl värda!!

Kramar

Mamma till Mathilda sa...

Mycket tråkigt när människor går så lågt, känner igen det. Tråkigt nog, men dem växer nog aldrig till sig.

Fint tänkt tycker jag att hon ska få smaka blåbärspuré :)
kram på er

En farmor sa...

Du ska veta att vi är fler som finns vid din sida... än dessa små olyckliga elaka människor.

Kramar till en stark och fin mamma!