måndag 23 augusti 2010

7 månader längre än läkarna trodde

Idag har vår prinsessa hunnit bli hela 7 månader. Det är ett mirakel.
Vår älskade lilla sessa. Så stark och envis.En riktig liten kämpe.
Du har gett oss mer än vi någonsin kunnat önska eller hoppas på. Att du ger oss denna tiden vill vi tacka dig för. Är övertygad om att du känner att vi inte är redo. Ditt uppdrag är fortfarande inte slutfört.

Så därför passar du även på att utvecklas(lika bra när du änså måste stanna kvar ett litet tag till)
Du underbara lilla krabat. Vad skulle vi göra utan dig?

Grattis sessan.Och tack för denna tiden. Du är min idol. Någon jag ser upp till och lär av.
Älskar dig!
/Mamma

7 kommentarer:

Connie HAnsen sa...

Grattis till Wilda på hennes 7månaders dag,hoppas ni får en bra dag.

Katarina sa...

Grattis lilla Wilda!
Jag är fortfarande så tagen av videon ni länkade till. Beundrar er!

CA sa...

GRATTIS! Säger jag med till den störste kämpen jag nånsin hört talats om. Lilla Wilda är verkligen "one of a kind" och jag kan tro ni är stolta. Ni ska vara stolta även över er själva med för det ni gör för eran underbara lilla tjej. Å jag bara hoppas hoppas hon får fortsätta utvecklas och vara lika stark lilla gumman.

Sänder en försiktig liten kramis till tjejen denna dag =)Och även till hela eran familj som är fantastisk!!!

Anonym sa...

Grattis lilla Wilda...du lilla kämpe!

Mamma till ängeln Hannes

Sarah sa...

Hej! Jag hittade hit via familjeliv och har lusläst flera sidor. Jag vill bara säga att Wilda måste ha dom i särklass bästa föräldrarna. Man kan nästan känna värmen och kärleken ni ger henne!
Jag hoppas att ni får mer fin tid med er söta lilla tjej!
/ Sarah

Annica sa...

Grattis lilla gumman. En gosekram till Dig <3

Ika sa...

Vad ni är starka! Förstår att ni får den jävlaranamman av den lilla tjejen som VERKLIGEN är ett mirakel!

Första gången jag trillar in på din/eran blogg, ska fortsätta läsa!
Tack för en otroligt öppen och bra blogg, där man faktiskt får tänka till om livet. (Har själv en gosse på 2½ år)

All lycka till er!