söndag 22 augusti 2010

Hade man vågat

Hade man vågat gå hela vägen om man vetat? Kan omöjligt svara på det.
Kan däremot svara på att jag ALDRIG vill byta bort den tid vi fått med Wilda. Och tiden vi har tillsammans i fortsättningen kommer självklart vara krävande, smärtsam, fylld med glädje, många skratt men även många tårar. Men jag vill inte byta bort ....Så länge inte Wilda mår dåligt eller lider så är jag lycklig.

http://www.youtube.com/watch?v=ToNWquoXqJI

VARNING!!!! Obehagligt och många tårar kommer att rinna........

2 kommentarer:

CA sa...

Åhhh! Så fruktansvärt att se dessa föräldrar! Nått så hemskt! Å lilla lilla fina killen hur han kämpade på slutet, usch! Tårarna bara rann. Så fruktansvärt jädra orättvist. Varför finns allt detta i världen? Varför ska små nya liv bli drabbade av sådana här saker? Man blir så ledsen. Samtidigt väldigt fint att få avsluta så kärleksfullt som denna lilla kille gjorde men det gör ont i själen att se.

Erica sa...

Tittade just på klippet du länkade...Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det var hemskt att se och jag grät som en barnrumpa. Jag håller verkligen med vad "Cattis" säger i kommentaren nedan.
Det är obeskrivligt...sorligt och hemskt. Men så fullt av kärlek!

Tänker på er.
/Erica