lördag 7 augusti 2010

Massor har hänt ;-)

Ja, nu har jag så mycket att skriva så jag inte vet var jag ska börja....
Vi har anställt en till assistent. (JIIIIIPPIIII) men hon kan inte börja förrän om några veckor :(
Sedan har vi hittat en riktig guldklimp som kommer att hjälpa oss under några veckor. Så fantastisk underbar människa. Så varm, mysig, initiativrik och mån om Wilda. Tyvärr kommer hon dock bara vara hos oss tillfälligt....men bättre en kort tid än ingenting alls. Vem vet....hon kanske vill arbeta här längre fram!?!

Idag fick vi besök av en mysig tjej som eventuellt kan tänkas jobba här....handlar nog mycket om lönen så får väl se efter löneförhandlingen på onsdag. Då ska vi även ha tre intervjuer. Håller verkligen tummarna för att vi hittar någon där som skulle kunna passa in i vår lilla konstiga familj.

Sen till den STOOOOORA NYHETEN!
Idag har Wilda varit vaken i 12 h.....sprattlat, jollrat, lett och tom haft ena ögat öppet jättelänge och bara kämpade för att kunna titta på mitt ansikte...sååååå mysigt. Och ingen är stoltare än jag. Vilken tjej. Hon är verkligen något utöver och som hon kämpar.Stark är hon och smäller läkare efter läkare på käften.

Heja Wilda!!!!!!!!!!!!!!

7 kommentarer:

Annica sa...

Ja, hon är verkligen underbar, er lilla tös. Ska gosa med henne när jag kommer imorgon kväll. Tack för fina ord.....blir så glad.
Kramar till er <3

lee sa...

åh vad härligt, måste vara underbart att kunna se framsteg som dessa både med hjälpen för er och främst för wilda som kämpar så tappert!

Anonym sa...

Gläds verkligen med er./Madelaine

Anonym sa...

Vad härligt att läsa att Wilda mår så bra.
Och att ni skall få hjälp låter ju helt underbart.
Lycka till med allt.Kram./Gunilla.

BeckaHBitcH.se sa...

Heja heja Wilda! :-)

Vilken ljuvlig tös <3 Har inte kikat runt så mycket än, ska göra det, ville bara skriva några rader först för att ni besökte min blogg ang hailey <3

Kram på er, önskar er många underbara dagar med er pärla <3

Bettan sa...

Jätteskönt, vilken kämpe hon är lillan!
Och så skönt för er att äntligen få lite avlastning, är så glad för er skull..
Kram

jonna sa...

Vad mycket positivt! Superhärlig! Glad för er skull! Och Wilda - vilken tjej!! :) kram