torsdag 5 augusti 2010

Grattis Världens bästaste Pappa!

Idag fyller pappa år....du är världens bästaste pappa och jag älskar dig så mycket. Vill göra så mycket för dig idag men vet att du nöjer dig med lite gos. Och det kan jag ge dig i massor.

Puss puss  pappa

/ Wilda

Vill oxå göra något mamma aldrig gjort innan. Men det är så många som mailar henne och vill ha min adress för att kunna skicka små presenter och kämparkort så jag gör det iallafall :-) Jag älskar ju när underbara människor tänker på mig och min fina familj.
Wilda Andersson
Fågelsångsvägen 5
28672 Åsljunga

4 kommentarer:

Jennie sa...

Säger grattis till pappa ;)

Ville bara säga hej, har läst er blogg om Wildas kamp ett tag nu.

Samtidigt som det gör ont i hjärtat att läsa om ett litet barn som aldrig kommer få samma förutsättningar som andra barn, blir jag lika glad varenda gång jag går in här och läser att hon fortfarande finns kvar.


Skicka en stor kram till alla de andra barnen i familjen också :)

Sofia du Hane sa...

Funderar på om barnen hade velat leka lite med mina barn i morgon? (söndag) Vi kan komma över hos er en stund eller kan ni kanske komma hit en sväng? Jag hade ju om ni vill kunnat hämta era barn oxå...om dom vågar komma hit själva?

Wildas mamma sa...

Sofia: Det är ok om ni kommer hit....att dra iväg Wilda med utrustning är inte det bästa just nu. Vill sen dina killar stanna kvar o leka när du vill åka hem så är det ok. Kramis

Anonym sa...

Grattiskramar från en okänd men ack´så kända känns det som, eftersom jag har följt erat liv en tid. Hoppas du fick en underbar dag!
Anneli
entligen kom adressen, tack!-det var vågat men man får la ta risker här i livet eller hur?