söndag 26 september 2010

Lillan beter sig konstigt.

Hon är inte sig själv ikväll...eller natt som det nu blivit. Hon är kall och lågpulsad. Är så orolig.....Vill inte tänka.Inte så...

Sen vill jag bara skriva av mig lite. Fy vilka hemska människor det finns i detta land.Likväl som det finns underbara människor som de flesta som följer denna bloggen är så finns det fruktansvärt elaka människor.
Oförstående, empatilösa, egoistiska och rent ut sagt avskyvärda personer. Sparka på dem som redan ligger är deras motto.

Nu ska jag ta hand om min dotter samt få ordning på mössor.....Inte alla som behöver vara vakna dygnet runt för att försöka få ihop till en sjuksäng åt sin dödsdömda dotter.

9 kommentarer:

matte sa...

Du menar sådana elaka människor, ex. mammor som inte låter sina söner träffa sin pappa??? Håller med dig de e riktigt äckliga de parasiterna.

CA sa...

Hoppas det inte är nått farligt med lilla gumman! Men förstår oron, t.o.m en annan som läser blir ju orolig. Vilken spänning att hela tiden veta att rätt var det är så kan det vara nått illa.

hoppas hoppas verkligen att det är nått tillfälligt bara och att lilla Wilda vaknar i morgon och är som vanligt igen.

En Bamse kram till er där hemma och en försiktig en till er lilla ängel.

Å dessa människor som kommenterar likt idioter är det bara att beklaga vilka totalt meningslösa liv de måste ha, FY!!!! Det borde dra nått gammalt över sig!

Ni är enastående alla i er familj tycker jag, glöm aldrig det!!!

Trollgumman sa...

Det är så fruktansvärt hemskt allting.
Jag förstår inte vad människor får ut av att vara så elaka.Avundsjuka på människor som har det jobbigt?Fy tusan.
Ta hand om er,krama lilla Wilda från mej!!

Anonym sa...

Varför kan du inte bara låta Pernilla vara just nu????Bråka o tjafsa om barnen det kommer tid till det sen,Låt henne och dina barn ha det lungt med Wilda för hpn är här på lånad tid.Är man förälder så ser man alltid till sina barns bästa först och får snällt svälja sin stolthet!!
Och framför allt skaffa dig en egen blogg där du kan skriva alla elakheter du vill men GÖR DET INTE HÄR detta e Pillans sida

Emma & Theo sa...

Jag är så otroligt inmonerad hur starka ni är. Jag som själv är mamma skulle aldrig ens kunna föreställa mig vad ni går igenom. Skickar så många styrkekramar jag verkligen kan till dig och din familj.

Anonym sa...

Hoppas Lillan repar sig. Funderar på dina mössor. Om vi bloggisar kan skänka tyg så kan vi väl skänka lite tid också och hjälpa dig att sy om du vill. Tala bara om hur vi ska göra så är jag säker på att det finns hjälp att få.

Marianne sa...

vad är denna sk människas problem !!!! varför i hela friden kan han inte låta er vara som jag skrivit tidigare så kan han släppa sina hjärnspöken någon annanstans än här på lilla Wildas fina sida han måste ju vara både besatt och fruktansvärt avundsjuk på dej Nilla ....... elaka människor humm han måste mena en pappa som lever och får näring genom att vara helt utan empati och vett.... hålla på som en stolle hela tiden sikket liv han har stackarn ...... för kännedom Marianne

Connie HAnsen sa...

Stå på dig Pernilla.BArnen är det viktigaste för dig. Många kramar till er<3

felleh sa...

precis börjat läsa din blogg, har inte riktigt uppfattad vad som har hänt din syster och dej ?
kram. Jättebra blogg annars!