fredag 10 september 2010

Så var dem bara 3

PAAAAAAANIK!!!!!!
Orken börjar rinna ur en...jag är totalt slutkörd. Idag slutade en av assistenterna. Har full respekt för det beslut hon tagit och varför så hon ska absolut inte känna dåligt samvete. Det var rätt beslut för henne.
Men självklart kan jag inte ljuga och hoppa o skutta av glädje att förlorat en av de få assistenter vi har. Det är ju ett steg bakåt.....i denna takten kommer vi ju aldrig ha full arbetsstyrka. Suck......

Dessutom är vår sjuka ass fortfarande sjuk så osäkert om hon kommer tillbaka på måndag som förväntat. Kan man ha mer otur????

Nu ska jag försöka samla tankar och få ihop kraft och energi så jag kan tänka rationellt och komma på en bra lösning som kan underlätta situationen.

Kram

2 kommentarer:

Trollgumman sa...

Men oj vad tråkigt...
Jag söker nytt jobb,men synd att vi bor på andra sidan potten.
Annars hade jag gärna kommit dit så hade ni fått "granska mej".
Hur blev det med dom ni hade på intervju då?
Ingen av dom på kommande?
Hur många behöver ni?
Styrka till er!!Kramiz

Denise . foto, mamma, galenskap sa...

Här tänkte jag komma in och säga tack för din fina kommentar.. Läste meningarna uppe vid headern och där fastnade jag för en lång stund. Lilla fina Wilda! Har aldrig vart in här förut men jag kommer tillbaka. Har läst igenom lite och jag hoppas innerligt att er lånade tid blir så bra som möjligt. Att hon mår så bra hon kan.

Du är en väldigt stark människa som klarar allt detta. Tror ingen skulle kunna leva på så lite sömn som du verkar göra. Hoppas att vägen till ass dygnet runt inte är så lång. KRAM!