torsdag 3 juni 2010

Nu är fasaden borta!


Idag mår jag skit.....Idag är muren borta. Orkar inte bygga upp den. Inte idag.

Idag känner jag mig låg. Som värsta skitmamman, skitfrun, skitvännen, skitmänniska i hela denna värld. Vill inte ha sympati och jag är inte självömkande men idag orkar jag bara inte. Känner bara skuld...skuld, skuld, skuld. Inte tillräcklig.
Idag måste jag få släppa ut mina tårar. Idag blir jag sårad och ledsen för allt. Idag är jag känslomässigt nedslagen. Idag vill jag bara bort. Idag vill jag inte finnas....

Önskar att idag inte vore här för idag vill jag bara strunta i allt.

Imorgon är en ny dag och då hoppas jag att det inte är Idag.

/Nilla

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ta denna dag som den kommer släpp alla onödiga måsten. Hoppas dagen blir så enkel som den kan bli.
Kram på dig!
/Sofie

Linda sa...

Hej Nilla!
Man måste få känna så här.
I morgon elller en annan dag kommer kraften tillbaka!


Kram från Knäred

jenny sa...

Jag har precis hittat till er fina blogg. Måste bara få säga att den berör och inger eftertanke.

Klart det måste få brista för dig/er en dag. Men i morgon är en ny dag och förhoppningsvis med nya krafter.

Anonym sa...

Skickar nya krafter,man måste tillåta sig att släppa taget,du/ni lever under stor stress.
Många varma tankar Gunilla.

Felicia sa...

http://www.gratefulness.org/candles/candles.cfm?l=sve&gi=Wilda