tisdag 27 juli 2010

Är tiden inne nu?

10 minuter....livlös. Finns inga ord som beskriver vad vi känner. När hon efter något som kändes som en evighet tar några små små rosslande andetag brister det i mig. Detta är inte mänskligt. Detta är en mardröm....vill vakna och aldrig mera somna igen.
Så kall så kall...denna lilla svaga kropp.

Vi kommer åka in igen....Wilda lider nu. Har stora svårigheter med att få i sig syre. Och hon verkar ha ont.....då är det bästa inte längre att vara hemma. För Wilda ska inte lida...

Vet inte vad jag ska skriva..Känns som en annan värld. Något som vi inte ingår i. Detta händer inte oss. Men det är ju inte sant. Detta är vår verklighet. Vår fruktansvärda, äckliga verklighet. Vill skrika ut av förtvivlan och hat...Hat mot vad det än är som bestämt att Wilda ska behöva ha det så här..

AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jag älskar dig min älskade lilla prinsessa. Nu ska vi göra allt för att du ska lida så lite som möjligt. Och är detta slutet så kommer vi att finnas vid din sida vare sig det är på sjukhus eller hemma....

Verkligheten gör ont....

39 kommentarer:

Anonym sa...

Håller alla tummar att de ska gå bra.. Tänker på er i denna situation..finns inga ord. STYRKEKRAMAR!

Anonym sa...

Du är verkligen en lite kämpe Wilda./Madelaine

carro sa...

en bamse styrke kram till er.... ni e några riktiga kämpar allihopa och inte allra minst lilla wilda

Madelene sa...

tänker på er idag, kram

Anonym sa...

Tänker på er idag försöker skicka lite styrke kramar hoppas allt ordnar sig antingen att ni får hem er lilla prinsessa igen eller att hon får bli den ängel hon redan är och slipper lida kramar i massor Fia

CA sa...

Skickar en stor värmande energigivande tanke i detta svåra. Ord finns knappt för vad ni går igenom både ni och lilla princessan.
Bamsekram!!

Unknown sa...

ni finns i mina tankar hela tiden.
många styrke kramar till er alla.

Anonym sa...

Mina tankar är hos er....kram...kram...kram...Anneli

Sara sa...

Tänker på er!
Massor av kramar

Linda sa...

Håller tummarna på att allt går väl.
Styrke kramar

Anonym sa...

Usch tänker på er. Hoppas att allt går bra och att lilla Wilda inte behöver ha ont. Många kramar till er.....
Kramiz Vibbe

Anonym sa...

Tänker på er.... mycket.

Anonym sa...

Så klokt ni tänker / skriver. Allt för lilla Wildas bästa. Ni ger henne allt.

Sandra -Vildkatten sa...

En styrkekram till er alla.

Anonym sa...

Det finns ingenting man kan säga, mer än att skicka styrkekramar till er och Wilda. Kram!

Anonym sa...

Tänker på er,och några ord finns inte i denna situation,önskar bara att lilla Wilda inte lider.
Massor med tankar och kramar till er alla.Gunilla.

Anonym sa...

Tänker på er i dag, skickar styrkekramar till hela familjen./Linda, mamma till två jordebarn och en liten ängel.

Anonym sa...

Håller alla tummar jag kan för er!

jonna sa...

Jag är mållös. Ord räcker inte till. Ni finns i mina tankar!

Trollgumman sa...

Nej Wilda ge INTE UPP..KÄMPA lilla prinsessa,KÄMPA!!

Hanna S sa...

Hejsan.
Lider med er.
Jag har följt din blogg ett super bra tag.
Jag tänkte höra vad ni har för adress. Jag håller på med hantverk väldigt mycket.
Vill skicka en present till er.
För ni är värd det med tanke på allt ni kämpar.
Skicka i mejlen om ni inte vill den ska synnas,
Styrk kramar

Trollgumman sa...

Jag önskar så att jag kunde hjälpa er,finnas där NU.Hade jag bara bott närmare hade jag utan tvekn huggit tag där ni behövde hjälp.
Hoppas mina tankar kan hjälpa er iaf... ;( KRAM

anna-en ängel i himlen, en på jorden sa...

Tänker på er.

Helena sa...

Tänker på er!

Anonym sa...

Jag menar absolut ingen illa och förstår att detta är mycket svårt. Ni är fantistiska i ert arbete med Wilda. Men släpp taget låt henne bli den fina ängeln som kämpat så tappert. Hon orkar kanske inte mer- Det är fruktansvärt att drabbas så hårt som ni gjort, men ibland måste man inse verkligheten. Önskar verkligen att allt går bra. Kramisar till hela familjen. Jag kan tyvärr bara välja anonym. Är inte rädd för att stå för vad jag kommenterat.

Anonym sa...

Jag viskade i lilla Wildas öra idag innan ni åkte in,pussade på henne, luktade på henne, jag säger bara att jag älskar dig så mycket för den du är mitt hjärta, vill inte att du ska ha ont, men jag kan heller inte tänka tanken att det ska hända dig nånting, jag är din mormor och jag ber snälla, snälla....<3

Linda Knäred sa...

Hej på er!
Ni finns i mina tankar!
Många styrkekramar
från Knäred

tesse sa...

har läst o följt er länge... vill skriva kram bara, en tår föll från min kind, ja håller alla fingrar o tår att de går bra för er.

Bettan sa...

Stora kramar till er alla

Hittar inga ord

Kramar

Anonym sa...

Tänker på er!

E.

Anonym sa...

Ni är i våra tankar, och vi ber för er

Anonym sa...

Tänker på er...

Kramar från en farmor

Anonym sa...

Tänker på er :(
Kraaaaam Belinda

Natasja sa...

Tänker massor på er och hoppas att er lilla kämpe får finnas kvar hos er ett tag till.
Ni är så starka och jag beundrar er verkligen för hur ni kämpar för Wilda!
Kram

Therese sa...

Kan inte för mitt liv föreställa mig vad ni går igenom just nu.

Lider med er!

Sänder er många styrkekramar!

Fia sa...

Tänker på er och hoppas att Wilda får ha det bra oavsett hur det går!
Massor med styrkekramar från oss.
//Fia

mamma2010 sa...

fy vad jag lider med er finns för dig här om du behöver prata så skriv bara ett mail

Anonym sa...

Tänker på Er

Sofia du Hane sa...

Jäklar...blir alldeles tårögd...vad jag har missat mycket när jag inte varit inne och läst på några dagar....fruktansvärt det jag läser. Finner inga ord för den rädsla ni måste leva med. Undrar såklart vad som händer...förstår att ni inte hinner skriva på bloggen men om ni läser så vill jag visa att jag tänker på er.